Dubais

Soojad ja natukene unised tervitused Dubiast!

Peale 15 tunnist matkamist oleme oma esimese pooliku öö siin ära maganud. Eile hommikul läksime me kella 11se laevaga Helsingisse, sõitsime sealt trammiga rongijaama ja siis rongiga lennujaama. Lennujaamas oli meil paar tundi aega aga see aeg kulus nii kiiresti, et märkamatult oligi aeg lennukisse minna.

Kuigi Robin üritas laevas turvaväravate alt läbi roomata ja jäi sinna kinni, siis on kõik tegelikult läinud väga ilusti ja rahulikult. Ka ligi 7 tundi lennukis ei olnud hullu. Umbes tunnikene jauras Henri väga intensiivselt, kuid siis magas ka mitu tundi. Lennujaama passikontrollis oli GIGAMEGA järjekord aga nagu meil vedas turvakontrollis Helsingis, vedas meil ka seekord ja meid lastega lasti teisest järjekorrast, kus ooteaeg oli minimaalne.

Taksosõit lennujaamast korterisse oli aga erakordne nali: meid on kaheksa. Meie pere ja Luksid. Neli laps ja neli täiskasvanut. Me küsisime kahte taksot, sest meil oli veel üks hiigelsuur kohver, viis väiksemat kohvrit ja mingi 3-4 tavalist kotti ja Henri suur käru. Taksojuht vaatas, noogutas ja ütles, et “mahub”. Ja märkamatult oligi meid ühte taksosse pakitud ja asjad olid seal ka. See kõik toimus sekundite jooksul ja Emmakene istus, nii et Henri käru oli natukene peae. Aga kohale jõudsime 🙂